Durant el desenvolupament de la unitat didàctica de "Control Corporal", treballem la capacitat perceptiu-motriu de l'EQUILIBRI seguint una evolució progressiva en dificultat. D'aquesta manera s'afavoreix la seguretat del nen o nena amb el conseqüent assoliment de diferents reptes, evitant situacions d'ansietat i inseguretat.
Aquesta capacitat té un paper fonamental en la motricitat dels nens i nenes, ja que a mesura que es desenvolupa l'equilibri, els moviments adquireixen una major coordinació i precisió, i ells prenen consciència del seu control corporal, condició indispensable d'ajust postural i gravitatori.
A més, durant el desenvolupament d'aquestes sessions, l'ambient de joc és tranquil. Els nens centren la seva atenció en un objectiu en concret, cosa que afavoreix millorar la seva capacitat d'atenció.
Durante el desarrollo de la unidad didáctica de “Control Corporal”, trabajamos la capacidad perceptivo-motriz del EQUILIBRIO siguiendo una evolución progresiva en dificultad. De esta manera se favorece la seguridad del niño o niña con el consiguiente logro de diferentes retos, evitando situaciones de ansiedad e inseguridad.
Esta capacidad desempeña un papel fundamental en la motricidad de los niños y niñas, ya que a medida que se desarrolla el equilibrio, los movimientos adquieren una mayor coordinación y precisión, y ellos toman conciencia de su control corporal, condición indispensable de ajuste postural y gravitatorio.
Además, durante el desarrollo de estas sesiones, el ambiente de juego es tranquilo. Los niños centran su atención en un objetivo en concreto, lo que favorece mejorar su capacidad de atención.
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